5 klíčů k úspěšnému prodeji na Exapro

Zajímá vás, jak zvýšit prodejní šance na Exapro? Analyzovali jsme tisíce obchodů uskutečněných prostřednictvím naší platformy za posledních několik let. Dospěli jsme k těmto 5 tipům k úspěchu.

Zjistěte, jak vytěžit maximum z prodeje použitých strojů.

1. Kvalitní fotografie

Na Exapro má nabídka s 10 fotkami 15krát vyšší prodejnost něž se 3 fotkami. To znamená, čím více obrázků, tím se zvyšuje šance na prodej vašich strojů.

Ujistěte se, že vaše obrázky ukazují zřetelně celý stroj nebo jeho částí s dobrým osvětlením a zaostřením. Zkuste také ukázat své stroje ze všech možných stran, s detailními záběry, aby kupující mohli získat jasný přehled o vnějším stavu stroje. Jakmile tak uděláte, pořiďte pár fotograií uvnitř stroje: obrázky oblasti obrábění, stolu, dopravníku atd. Pomohou kupujícím posoudit celkový stav vašeho zařízení.

Pamatujte, čím více obrázků, tím větší šance na prodej, tak nezapomeňte zahrnout i obrázky doplňků, jako jsou nástroje, formy, náhradní díly atd. Na Exapro můžete nahrát tolik obrázků, kolik chcete.

2. Vyberte správnou kategorii

Na Exapro, 70% kupujících používá vyhledávání pomocí kategorií. Výběr správné kategorie je klíčem ke snadnému vyhledání použitého zařízení.

Tvrdě jsme pracovali, abychom vytvořili sofistikovaný systém kategorizace, který má smysl pro kupující a prodávající. Dobrým příkladem je kategorie soustruhů. Většina prodejců používá pouze obecnou kategorii, ale tady na Exapro jsme ji rozdělili do 9 podkategoríí. Proč? Protože vertikální soustruh není stejný jako soustruh Švýcarského typu.

Věnujte tedy několik vteřin pečlivému výběru kategorie, aby byl váš stroj snadno vyhledatelný potenciálním zájemcem.

3. Napište podrobný popis

Při psaní popisu byste měli zvážit tyto dva body:

  1. Aby zákaznící vložili poptávku na stroj, musí nejprvě věřit pravosti inzerátu. Proto nezapomeňte uvést podrobnosti týkající se stavu stroje, údržby, způsobu použití, důvodu prodeje atd.
  2. Delší popis zviditelní vaše nabídky - náš interní vyhledávač i Google nebo Bing používají obsah k zobrazení vašich nabídek ve výsledkách vyhledaných stránek. Čím bohatší a podrobnější bude váš popis stoje, tím výhodnější získá pozici před ostatními nabídkami.

Co potřebují kupující vědět před nákupem:

  • Na co byl stroj použit?
  • Jak byl udržován?
  • Kolik hodin má stroj napracováno?
  • Je z první ruky?
  • Je možné vidět stroj ve výrobě?
  • Jaké jsou technické parametry?
  • Co je součástí stroje (součásti, příslušenství)?
  • Jaké jsou podmínky prodeje? Je naložení na nákladní vozidlo/kontejner zahrnuto v ceně?
  • Jaké jsou rozměry a hmotnost?

Odpovězte v popisu na všechny tyto otázky, abyste se ujistili, že jste podali kompletní informace.

4. Sdílejte svou cenu od začátku

Nabídky s cenou zobrazenou online se prodávají třikrát častěji než nabídky bez zobrazené ceny.

Zobrazení vaší ceny zaujme kvalifikovanější zájemce. Zákazníci mají vetší zájem o nabídky o nichž vědí cenu, kterou prodejce žádá.

Of Samozřejmě je vždy dobré ponechat si prostor na případnou slevu. K tomu dochází téměř vždy, když prodáváte použité stroje. Naše studie ukazuje, že u obchodů uskutečněných na naší platformě byla průměrná sleva 11%.

5. Zůstaňte v kontaktu

Když kupující zadá dotaz na vaši nabídku, pravděpodobně tak udělal i se 4 dalšími nabídkami. Včasná reakce na dotaz způsobí, že vaše nabídka vynikne ve srovnání s ostatními. Vytváří se tak i lepší zákaznický servis, který buduje důvěru a ukazuje serióznost.

Jste připraveni prodat své stroje?

Nyní držíte všechny karty! Kliknutím sem přidáte své stroje.

Přidejte stroj

Tuto stránku je také možné zobrazit v angličtině
This page also exists in English